fredag 1. juli 2011

Trygghet

Jeg blogger mye nå, jeg vet. Men eg har mye på hjertet og føler ikke for å ta kontakt med personalet nett enda. Det er litt trygghet i å blogge. Jeg forholder meg stort sett på rommet. Jeg var en tur på stuen, men der var det noen som så på tysk tv. Og jeg blir amper av tysk, så jeg gikk på rommet igjen.

Jeg får visst en kontaktperson for hver vakt. Om noen i teamet mitt er på jobb så får jeg dem, hvis ikke så får jeg noen andre. På denne vakten har jeg en ung jente, V. Hun er hyggelig, men hun er så liten at jeg får lyst til å ta henne under armen og bære henne med meg.

I morgen skal jeg en tur til sentrum tror jeg. Det er litt mye på en gang for meg, så jeg trenger nok litt pause. Så får jeg satse på at jeg får gå alene, det får jeg sikkert.

Skriver mer senere.


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar