tirsdag 5. juli 2011

Dag 5

Tiden går fort. Tenk at femte dagen er ferdig!

I dag tidlig ble jeg vekket av et medlem av strikkemafiaen. Hun konstaterte at nå måtte jeg opp. Jeg fikk glippet såpass med øynene at jeg fikk sett at klokken var 07.12. Jeg sopte meg sammen og tok på
Meg det som lå øverst i skapet. Nydelig kombinasjon.

Vel ute på kjøkkenet (hvor jeg hadde stirrekonkurranse med skiven min) fikk jeg vite hvorfor jeg måtte så styggelig tidlig opp. Jeg skulle på poliklinikken på sykehuset for å ta blodprøver. Ehehe! Morro.

Stirrekonkurransen endte med at skiven fikk i den svarte sekken, samt at jeg vant "være stille"-konkuransen i bilen på vei til sykehuset. Jeg er tydeligvis gniten og sykepleieren brukte meg som voodoodukke for å få nok blod --> vampyyyyyr!!! LP, mentoren min, hevdet at hun hadde kjent at det var voodoo på gang.

Tilbake på avdelingen skulle jeg på teammøte. Ehehe (igjen, ja). I teamet mitt er MK, som er lege, R, som er vernepleier, og LK, som er sykepleier. Det er visst nok en mann i teamet også, H, men han var der ikke i dag.

De pratet sammen uten meg i en halv time. Jeg stresset rundt som en ojoj og konsumerte fem kopper kaffe. Da jeg endelig fikk komme inn var jeg så nervøs og så høy på koffein at jeg ikke kunne sitte stille.

Resten av kvelden var rolig. Jeg orket ikke besøk, men i et desperat forsøk på å rømme fra kveldskontakten N tok jeg meg et par timer i sentrum. Lubbeli! Det var forresten pannekaker til kvelds. Det er maten som er stedets høydepunkt har jeg lært. Samt personalet så klart. Hvis strikkemafiaen er på jobb er det best å holde seg i sengen!


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar