lørdag 2. juli 2011

Live' e' hærli'

Det var godt å komme seg litt ut. Til tross for at legen på stedet bestemte seg for å sette seg på nabobordet. Nå holder hun nøye øye med meg, så antall kaffe jeg heller i meg blir vel nøye journalført ;)

But Who cares?! Jeg koser meg jeg. Til tross for at jeg ikke har et vondt ord å si om medpasientene mine, så er det veldig deilig å komme ut til nye ansikter. Og nye lyder.

Jeg er sliten etter en turbulent natt. Tror de stakkars nattevaktene kommer til å grue seg til neste nattevakt. I natt måtte en hjelpe meg å lete etter edderkopper. Jeg får for meg så mye rart om kvelden! Det er jo rene freak showet!

Blir ikke noen lette vakter på dem så lenge jeg er der. Hehe :)

Jeg har forresten slående mange lesere men ikke en eneste kommentar. Så det er jo litt... kjedelig!

BlogPress from my iPhone

Location:Cafe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar