fredag 1. juli 2011

På plass - sånn ca

Da var jeg nesten komt på plass. Det er veldig rart. Rommene er egentlig ganske fine. Medpasientene virker hyggelige og jeg er forvirret. Helst vil jeg bare pakke sakene mine å reise tilbake til Bergen. Men det er nok en dårlig impuls.

Den første jeg møtte her var en studievenninne. Og hun var ikke pasient, men ansatt!!! Så det var absolutt veldig rart. Men jeg får vel bare leve med det.

Jeg føler meg litt avsperret fra den vanlige verden. Stort sett kan jeg jo gjøre hva jeg vil, men jeg er likevel her uten noen andre jeg kjenner.

For det meste sitter jeg på rommet og leser bøker og drikker te. Men jeg får ikke være i fred. Det kommer stadig noen inn for å se til meg. Det er fryktelig uvant!

Jeg har egentlig litt lyst å gå meg en tur, men det tror jeg at jag skal vente litt med. Hun ene som er på jobb nå vil absolutt være med, og jeg liker å gå alene!!! Men for all del, det hadde vært koselig med selskap.

Jeg kommer til å legge ut et innlegg for hver dag og et for hver natt, slik at dere som vil kan følge meg litt tettere om dere ønsker det. Så det kommer sikkert senere i kveld.

Men nå skal jeg se om jeg finner på noe morsommere enn å drikke te!


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar