onsdag 6. juli 2011

Dag 6

Jeg var rimelig zombie etter vallerganen i går. Jeg merket ikke vekkingen i det hele tatt og fikk ikke sopt meg opp før kvart over ni. Jeg styrtet to kopper kaffe og stupte inn på samtalegruppen og så på at klokken sakte tikket seg bakover i takt med psykologene maniske tramping med foten.

Etter gruppen slukte jeg to kopper til på høykant før jeg snublet meg inn på morgentrim. Det var godt å få litt liv i kroppen, selv om musikken var so and so.

Jeg fikk besøk i ettermiddag. Pappa dro meg med på restaurant og en onkel kom og gikk en tur med meg og vi satt og pratet en god stund. Det var koselig.

Nå sitter jeg i stolen min på rommet og lurer på om jeg kommer til å sovne selv. Jeg har hatt en skadesprekk og er rimelig exhausted etter en innholdsrik dag. Men trøtt? Neida. Takkskaldufaenmegha!!!


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar