mandag 11. juli 2011

Dag 10

I går hadde jeg en ganske bra dag. R vekket meg klokken 9 og lurte på om jeg var sulten. Jeg klarte mot alle odds å få i meg en yoghurt.

En stund etter frokost gikk jeg og R en tur til knappenfjellet. Det var en veldig koselig tur. Vi fikk pratet godt. Jeg har ofte lettere for å prate når jeg ikke er i en samtalesetting hvor noen spør meg ut.

Jeg klarte å fortelle at jeg hadde skadet meg og hun fikk pratet en del med meg om det. Vel nede på avdelingen igjen kom hun inn og fikk lov til å stelle og forbinde såret mitt.

Hun gav meg natriumklorid og noen kompresser, slik at jeg kunne på stelle det selv senere. Det var godt å få litt tillit. Det er visst ofte slik at selvskadere ikke steller sårene sine.

Jeg reiste en tur til sentrum på ettermiddagen. Der satte jeg meg på yndlingskafeen og fikk pratet en del med venner og fikk drukket en del kaffe.

På kveldstid var jeg overraskende rolig. Kveldskontakten min, B, kom inn og pratet med meg et par ganger. Jeg fikk også skrevet ned noe av det jeg tenker på, og skal se om jeg klarer å gi det fra meg neste gang noen i teamet er på jobb.

Alt i alt en svært god dag.


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar