søndag 3. juli 2011

Natt 2

Jeg slapp som nevnt ikke unna kveldstabelettene i går kveld. Pokker. Sugetabletten hadde raskere virkning enn den vanlige, hvilket resulterte i at jeg var meget sliten og bare lå strekk ut i sengen. Men så klart uten å sovne.

Da nattevakten kom inn klokken 12, var jeg lys våken. Men je hadde jo bestemt meg for ikke å plage de stakkars folkene, så jeg sa takk og hadet. Og stod opp selv for å gå på edderkoppjakt. For sikkerhetsskyld låste jeg døren og skjeller kranene på badet.

Så klart måtte jeg også teste om jeg kunne hoppe ut fra vinduet mitt og klarte inn igjen. Og når jeg fikk til det, så la jeg meg. Resten av natten husker jeg ikke så mye av, hvilket sikkert betyr at jeg sov. Men jeg kjeftet litt på nattevakten som kom klokken 6 for at de hadde glemt meg klokken 3. Det hadde de ikke, men da hadde jeg sovet. Wehey! Fremskritt!

Jeg spv til litt over ni i dag. Det var herlig! Ingen som banket på klokken åtte og sa at frokosten var klar. Klokken 10 satte jeg meg ved frokostbordet og innså at matlysten var fraværende igjen!


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar