mandag 11. juli 2011

Dag 11

Det har vært en laaang dag. Jeg har ikke villet praten noe særlig med tidligvaken, hun kjenne jeg ikke til. Men på senvakten kom H, i teamet mitt, og vi fikk oss en fin prat sammen på rommet. Men for all del, privatliv har man ikke. Jeg satt på toalettet og når jeg kom ut igjen Så satt H i stolen og lurte på om jeg ville prate.

Jeg har hatt besøk av bestemor og bestefar og min venninne RZ, så det var jo koselig.

Kvelden etter at besøket var gått var jeg urolig. Det endte med en ny omgang selvsakding, som jeg ikke har orket å gi beskjed om fordi jeg har tatt kveldens tiltenkte dose med psykiatriens klapp på skulderen, i form av storme mengder piller i fine farger!

God natt. Jeg ser ikke knottene på telefonen lenger, så jeg tror det er på tide å sove.


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar