søndag 3. juli 2011

Dag 3

Jeg er ikke i skrivehumør, så dette blir kort.

I dag vinner jeg av meg selv klokken halv 10. Jeg stod opp, spiste en skive og satte meg ut med en kanne kaffi. Det ble jeg sittende i en drøy time med en medpasient, LP, min mentor.

Det var pizza til lunsj. Herlig! Jeg ble med en av assistentene som eg ikke kan navnet på opp på biblioteket og fant meg et par bøker. Etterpå tok jeg meg en time på puten. Dumt, men godt.

Rett før middag ble jeg vekket av hun som skulle være kontakten min i kveld, V. Hun ville ha meg med ut til mat. Det var kylling. Ganske godt egentlig.

Hele ettermiddagen gikk til å lese bok på stuen. Klokken 7 kom mamma og pappa og G (stemor) på besøk. Det var et hyggelig besøk. Jeg fikk kaffe inn på rommet og spiste kveldsmat der.

Jeg fikk vite at mormor har hatt slag og ligger på sykehuset. Hun er visst ganske dårlig og er delvis lam og har taleproblemer. Kjenner at den nyheten gnager en del på meg fordi vi har hatt så lite kontakt med henne i det siste, men det kommer jeg tilbake til senere når jeg har lyst til å skrive noe.

Mamma og pappa gikk klokken 9 og dagens høydepunkt var å bli angrepet av en rasende måke. Nå har jeg patruljert gangene som en gal sjæfer i en time og nattevaktene begynner å stusse litt på hva som foregår. Hvis jeg ikke er trøtt innen 23 skal jeg dopes ned! Haha! Lykke til på reisen kjære nattevakter!


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar