fredag 15. juli 2011

Natt 14

I går kveld hadde jeg det hysterisk festelig. Jeg la meg klokken halv 12. Men stod opp igjen klokken halv 1. Jeg var ikke så veldig trøtt kan du si.

Jeg flyktet ut i røykeskuret og ble sittende å prate og le med en medpasient, HE. Vi glaset der en stund, før vi bestemte oss for å styre med å prøveblande ulike FUN-safter sammen.

Da klokken ble halv 2 var nattevakten, H, blitt lei vårt evige mas, og sendte meg i seng med en liten hvit pille. Jeg sovnet på kort tid, og våknet igjen klokken halv 6. Da var jeg ikke i humør til noe annet enn å skule stygt.

Da H kom på 6 runden lå
Jeg og stirret på ham og later som om jeg var døsig. Så hoppet jeg ut vinduet og tok meg et par røyk.

Jeg hadde håpet at siste natten skulle forbigå uten selvskading, men dengang ei. Det ble noen kutt på armen, og en meget sur holdning mot den stakkars damen som skulle vekke meg. Jeg gadd ikke si noe om selvskadingen, det tar jeg på sikt!


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar