torsdag 14. juli 2011

Natt 13

Jeg sovnet mer eller mindre før H gikk ut fra rommet mitt i går kveld. Jeg må ha sovet tungt, for de som kom på tidligvakt sa han hadde vært inne tre ganger første timen for å skjekke at jeg sov.

Jeg våknet i halv 6 tiden og ble sittende i sengen å se i veggen. H kom på runden klokken 6 og satte seg ned og pratet litt med meg. Da han igjen skjeller inn til meg klokken halv 7 hadde jeg sovet igjen.

Alt i alt har det vært en svært god natt. Tross en urolig kveld, ble det en god natt, og det gir nytt mot.

I dag måtte min stakkars kontakt vekke meg tre ganger før jeg endelig gadd å stå opp. Det var uvanlig godt å ligge i sengen og slappe av. Men kvart over ni kom jeg meg opp. Lykke til i kveld H!


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar