lørdag 2. juli 2011

Lite energi

Jeg har lite energi. Det eneste som frister er å ligge strekk ut i senga og ikke ta seg til noe annet enn å holde seg våken. Jeg vet at natten blir verre om jeg sover så sent. Eller sover i det hele tatt.

Kontakten min i dag, LK, vil absolutt ha meg med på tur. Jeg protesterer med at det regner ute og at hun kan få gå alene hvis hun absolutt vil på tur. Jeg går tur med meg selv når jeg vil jeg. Problemet er at da må jeg gi beskjed til henne før jeg går og da skal hun sikkert være med.

Ikke at jeg orker å gå på tur likevel, men bare tanken irriterer meg. Ikke for at hun ikke er hyggelig. Men jeg har en alene-dag idag. Og som det ligger i navnet, har jeg da lyst til å være alene. Men neida!

Nå ligger jeg altså strak i sengen min på rommet mitt. De andre sitter fremdeles på kjøkkenet og spiser pizza. Jeg hev i meg et stykke for ordensskyld og gikk igjen. Matlysten briljerer fremdeles kun med sitt fravær.

Her er forresten utsikten fra sengen:



BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar