lørdag 2. juli 2011

Natt 1

What a night! Det var fryktelig uvant. Jeg våknet flere ganger i natt og lurte på hvor i huleste jeg var.

Før jeg la meg satt jeg med en medpasient, LP, utenfor. Vi satt og pratet og hun fortalte røverhistorier fra lukkede avdelinger hvor folk sprang nakne rundt og truet med å bite de ansatte.

Klokken 11 fant jeg ut at det var på tide å tenke på å legge seg. Da var nattevaktene, to stykker, komt på jobb. Den ene kom inn og presenterte seg. Han skulle visst nok ha tilsyn med meg klokken 12, 3 og 6.

Tilsyn om natten?! Det var jo ytterst spesielt. Klokken 12 satt jeg i en stol og leste krimboken min. Nattevakten spurte om jeg ikke var trøtt, hvorpå jeg svarte at jeg ikke var trøtt. Han ba meg komme ut om det var noe.

Klokken 3 hadde jeg ennå ikke sovnet. Men jeg lå i sengen med lyset av og later som om jeg sov. Jeg var ikke fryktelig interessert i å prate med noen.

Klokken 6 våknet jeg og sa god morgen da han kom inn. Han sa at klokken bare var 6 og at eg bare kunne sove mer. Så da gjorde jeg det.

Klokken 08.15 banket det på. Igjen sa jeg god morgen. Nå var det frokost å få. Great, jeg var mye trøttere da enn klokken 6. Og jeg var i hvert fall ikke sulten!


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar