lørdag 2. juli 2011

Bussing

Jeg har rømt! Lovlig Rønning vel å merke. Men det kjennes ut som om jeg har rømt. V begynte å prate om at jeg skulle ha følge, men da jeg så på henne som et spørsmålstegn så tror jeg hun skjønte at jeg faktisk har lov til å ta meg en tur til sentrum uten følge.

Jeg skal egentlig bare sitte på cafe. Men Gud hvor jeg har savnet cafe. Etter 1 døgn uten, japp, jeg er avhengig. Men jeg fikk beskjed om å være tilbake til halv 5. Så da får jeg vel være det da.

Lurer på hva jeg skal si når folk spør om jeg er hjemme og jobber. Jeg liker ikke å lyve. Konklusjonen er at jeg forteller at jeg har havnet på galehus, så stopper jeg kanskje kjeften deres!

Men nå skal jeg se på skilt så jeg kanskje finner ut hvor det er jeg oppholder meg for tiden!


BlogPress from my iPhone

Location:Bussen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar