lørdag 2. juli 2011

Dag 2 - in revue

Jeg er trøtt i trynet. Eller sliten... I slaktet... Eller noe sånt. Jeg har nemlig fått beskjed om at jeg med stor sannsynlighet ikke vet forskjell mellom sliten og trøtt. Det er jo helt sant, men kun fordi jeg kun er sliten, og da vet man ikke hva trøtt er. Men her kommer dagen min, kort fortalt.

Jeg ble vekket gruforjævlig tidlig. En stykk hyggelig psykepleier kommer på døren klokken 08.15. Great! Pliktskyldig står jeg opp, steller meg en lille smule, og går til frokost. Som førstemann!

Litt senere får eg vite at det på ingen måte var nødvendig å stå opp så tidlig om jeg ikke ville, for frokosten stod fremme til 10 den. Jotakkskaldujammenmeghadu! Frokosten tok en time, og jeg gikk betuttet fra bordet etter 1/2 skive med salami.

Etter maten satte jeg med ned med V, som var kontakten min i formiddag også. Hun ville gå på tur. Jeg ville til sentrum. Så da reiste jeg bli og fornøyd ned. For så å finne ut at det var for mange folk der. Så da reiste jeg like greit opp igjen. Morsomt!

Jeg og LP fikk oss en fin prat som inkluderte nye råd om hvordan man takler tinger og tanger. Det var kanskje dagens høydepunkt. Vi diskuterte kaffe og været og andre usedvanligheter, mens vi lo av den minste lille filleting.

Det var pizza til kveldskos. Jeg spiste et lite stykke og marsjerte derfra uten å drikke kaffe, noe som like etter slo meg som ganske dumt. Men jeg har overlevd kvelden på te.

Nå på kvelden har jeg pratet med kveldskontakten min, LK. Det var meget hyggelig. Og så har jeg så klart pløyet meg gjennom et tonn sudokuer (eller psaudokuer, som LP sier). Og lært at den avhengigheten er farligere enn heroin. Så vet vi det.

Nå skal jeg være grei og ikke plage nattevaktene. Men uroen sniker seg innpå; dårlig tegn!


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar