søndag 10. juli 2011

Natt 9

Det ble en helvetes natt igjen. Men en av mine kjære, kjære kontakter, LK, var på jobb. Og der snakker vi omsorgsfull dame. Hun er psykiatrisk sykepleier og får meg til å avsløre mine innerste tanker som ingen andre.

I natt jobbet vi litt med uforutsigbarhet. Hun kom inn på rommet uten å banke på slik at det ikke skulle være lett å forutsi når hun kom. Dermed ble det betydelig vanskeligere å planlegge selvskading.

Jeg sovnet på en imovane rundt to. Men klokken 4 våknet jeg igjen og romsterte rundt på rommet til jeg fant et barberblad jeg kunne bruke til å lage noen mønster på høyrearmen. Nedtur.

Jeg surret et håndkle rundt armen og la meg igjen. Det ble ikke oppdaget selv om badet ikke så ut i måneskinn! Jeg klarte ikke å slippe nyheten før jeg var på tur med min kjære kontakt, R, tidligere i dag.

Jeg ble vekket klokken 9 i dag av R. Hvilket ikke kan kalles annet enn en god måte å våkne på. Jeg føler meg veldig trygg når jeg vet at det jeg gjør og ikke gjør faktisk blir lagt merke til. Men jeg må ærlig innrømme at det er ambivalent og sårt å gi fra seg kontrollen til noen man knapt kjenner.


BlogPress from my iPhone

Location:Avdeling K

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar