onsdag 29. juni 2011

Kveldens strabaser

At det kan være så vanskelig å sove. Klokken er snart halv 12, hvilket egentlig ikke er så masse at det burde være noe problem at jeg ikke er trøtt. men jeg vet at om fire timer, er jeg like våken, og DET ER ET PROBLEM!

Jeg stresser som en kasse kaniner på kveldstid. Ser at jeg har låst, skrudd av plater og låst igjen. Et den ytterste døren låst? Hva med den til rommet mitt? Er det en kran som drypper? Hva med dusjen, drypper den? Er det edderkopper her kanskje? Og hadde jeg egenlig kontrollert om det var låst her?

Slik ligger jeg i timer uten å få sove. Vrir meg i sengen uten sjans til å roe meg ned. Jeg hyperventilerer, kaster opp om det blir for ille. Det er så slitsomt at det blir umulig å forklare med ord. Jeg MÅ snart ha søvn, ellers kommer jeg til å bli gal!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar